Bu Blogda Ara

27 Kasım 2010 Cumartesi

Dürtüldümmmm :)




Çok keyifli gelen bişiydi ilk başda , yazıyordum yok yok öyle sanıyordum sonra sözümü unuttum sıkıldım...

Sanırım kış geldi uyuştum, neden koptum anlamadım seni ihmal ettim seni ve az sayıda ama çok değerlilerim blog takipçilerim yani canım arkadaşlarımı :),

Sonra bugün hatta 10 dk önce canım Öslem bana blog sayfasını mail atmış beğendim beğendim ne kelime geberdim müthiş olmuş ve gaza geldim yazıyorum belkide saçmalıyorum ama olsun bişi yapıyorum yazıyorum meşgulüm kendime geliyorum ,

Resmen dürtüldüm korkun benden :)))

Vildan ...

Öslem bu ortancalar sana :)

3 yorum:

  1. İşte bu süper,iyiki geri döndün,en sadık izleyicin çok mutlu oldu...

    YanıtlaSil
  2. Vay vay vay ortanca ablam bloga yazarmış:))) Beğendim belki yazdığın mekanlardan ya da duygusalığının görselliğini yansıtan foto ya da resimler daha da hoş olurdu tıpkı bu ortancalar gibi..
    Sevgiler..

    Nurdan ve demir ikilisi şimdilik :)))

    YanıtlaSil